God morgon!

Det är en rätt varm morgon, och kommer bli en ganska varm dag. Solig och fin. Ingen snö än tyvärr...
 
Nu sitter jag här med min tekopp och suckar över att jag måste åka till en bilverkstad för att byta till vinterdäck idag, är tydligen lag på det nu... Sambon skulle ha gjort det igår, men det blev lite annat på programmet. Jag hatar verkligen allt som har med bilar att göra... De är ju bra så länge allt flyter på som det ska, men tycker alltid det är nåt som måste fixas med dem...
 
Morgon på er!
 
 
Idag på programmet är att träna Dia mer på inkallning och sen hoppas jag hinna ta en liten sväng med Amy så hon får dra.
 
Igår gick vi en sväng i skogen där vi bor och Dia sprang som en galning, vi har börjat kalla henne Speed. När vi kom tillbaka var ju Dia trött, och då tog jag med mig Amy på en liten dragtur med cykeln medan sambon var inne med Dia.
 
Vi måste verkligen träna ännu mer på att separera dem, för Dia blir väldigt stressad när Amy är borta. Och Amy behöver få göra saker utan Dia. När jag och Amy kom tillbaka såg jag på långt håll hur Dia stod i fönstret och tittade efter oss. 
 
Ready for takeoff
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0