Fram och tillbaka till Krylbo och sen lite drag

Vilken dag, helt slut! Jag fick i uppdrag att åka och hämta ett par högtalare i Krylbo som sambon köpt på tradera. Han kunde inte ta ledigt från jobbet. Vad gör man inte? Fram och tillbaka till Krylbo har vi åkt. Det tog bara fyra timmar och fyrtio minuter. Dessutom hade jag förlitat mig på min GPS på telefonen, och det ska jag aldrig mer göra! Den kunde ju inte ens hitta var jag var någonstans, var väl dålig täckning. Så jag fick titta på kartan och försöka lista ut var jag var, och sedan efter kartan på telefonen leta mig fram till rätt ställe. Men tillslut så! :)
 
När vi äntligen var hemma tog jag först en promenad med hundarna, och sedan tränade jag lite drag med Amy. Tyckte så synd om dem som behövt spendera dagen i bilen. Jag har också börjat vänja Dia vid cykeln, för vill kunna cykla med henne. Hon tycker cykeln är lite läskig, så vi tränar på att bara gå en liten promenad då jag leder cykeln, och det går framåt. :)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: J.

Oj, de måste ha varit ett par himla bra högtalare ;P

Svar: hehe, ja min sambo är lite nördig så vad gör man inte :p
Amy och Dia

2013-12-17 @ 18:51:01
URL: http://spetsliv.blogspot.com
Postat av: Monica o Jacob

Vilken fin tjej, våra tjejer älskar bilen;-)
Ha det bra

Postat av: Johanna - A dream as a model ♥

vilken fin hund! :D

Svar: tack, visst är hon :)
Amy och Dia

2013-12-17 @ 20:16:44
URL: http://jonza.blogg.se
Postat av: Linn

Vad roligt med drag!
Försöker få igång mig själv till det!

Svar: ja det är himla kul :)
Amy och Dia

2013-12-18 @ 18:38:28
URL: http://linnleidero.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0