Drag i leran

Nu har vi precis kommit hem efter att ha tränat drag med både Amy och Dia. Det gick jättebra men det var regnigt och lerigt, kan jag säga! Fy för det här vädret! 
 
Först drog Amy och då sprang Dia lös framför vilket gick jättebra. Jag var lite rädd att Dia skulle leka med Amy hela tiden, men det försökte hon bara med ett par gånger i början, och när vi sa till så slutade hon. Kändes som om Amy började tycka det var lite kul också! 
 
Sedan testade vi med Dia framför cykeln för första gången, och det gick superbra! Jag sprang med Amy bredvid i början. Trodde Dia skulle vara lite rädd för cykeln, men det var hon inte, och hon tog i som tusan! 
 
Hade ju med mig systemkameran för ville ta lite fina bilder, men det regnade så pass mycket att jag kände att det inte var någon bra idé. Så det fick bli lite med mobilen istället. Blir ju så kassa bilder då tyvärr...
 
 
 
 
 
 
Som sagt, det regnade och var lerigt, men stannade vi hemma, nejdå... :p
 
För att jag älskar det här...
 
 

Kommentarer
Postat av: Monica o Jacob

Härligt att träna och jag gillar svansföringen på bild två.
GOD JUL

Svar: Ja den är fin :) god jul till er med!
Amy och Dia

2013-12-21 @ 18:43:12
URL: http://ingemix.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0